[Wikipl-l] znów genialne i super commons

P. Aelius paelius w gmail.com
Wto, 16 Wrz 2008, 16:53:06 UTC

Tu naprawdę nic nie nalezy przyjmować. Po prostu po stwierdzeniu
niemożności ustalenia daty zgonu należy zakładać najgorsze (w
granicach rozsądku oczywiście - tzn. jedyne co można przyjąć to to, że
dany autor zmarł nie później niż w 100 lat po wykonaniu zdjęcia).
Zwracam uwagę, że w przypadku praw autorskich nie istnieje coś takiego
jak bona fide i tyle.
PA