[Wikipl-l] Automatyczna ocena jakości artykułów

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 07:38:26 UTC

W dniu 7 września 2008 00:16 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:

> Wg mnie to jakiś ponury nonsens. Z tabeli wynika, że jeśli stworzę
> zupełny bełkot liczący pow. 500 słów, utworzę pow. 20 sekcji, dam
> zupełnie wydumane pseudoźródła, utworzę pow. 100 wikilinków, pow. 30
> interwiki, 5 linków zew. to powstanie w ten sposób artykuł medalowy? A
> jeśli stworzę wartościowy bardzo artykuł, którego nie ma w innych
> wersjach Wikipedii (czyli będzie 0 interwiki) oparty na 5 źródłach
> (ale za to jedynych jakie są na ten temat) i będzie tam 19 sekcji to
> artykuł nie będzie mógł nigdy uzyskać statusu medalu? Jakość artykułu
> [...]

W tym miejscu Poli ma rację, może w tym świetle, może lepiej będzie,
gdyby to było jedynie podsumowanie artykułu, taka zbiorcza tabelka co
jest (poniżej czego nie ma), można dodać liczbę odwiedzin artykułu
itp.

Karol007