[Wikipl-l] Odp: "Znikający" Szablon:Stub

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Pią, 5 Wrz 2008, 10:12:33 UTC

PMG pisze:
> Przyznam że ja też chciałbym wiedzieć gdzie zostało to ustalone. A
> jeżeli nie to dlaczego jeden admin sam zmienia wygląd bardzo dużej
> ilości wpisów. I to błędne.

Teraz już wiem, że były takie ustalenia i podobno nawet ogłaszane na
tablicy ogłoszeń.

Niemniej nadal coś jest nie tak. Szwedzki najwyraźniej widzi siebie jako
ślepą rękę wykonująca wolę głosujących i bez wysiłku ani wyjaśnień
(które byłyby tu wskazane) po prostu "blankuje" szablon zalążka albo cofa.

Jak milczkiem cofnął mój rewert to zmilczałem - liczyłem na dyskusję
gdzie indziej, a ona sie wolniej rozkręca niż głupia wojna edycyjna. Ale
jak to samo zrobił z rewertem Cheprego i na jego uwagi nadal nie
wykazywał zrozumienia, że jest jakiś problem do obgadania, to widzę, że
nie ma na co czekać:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Szwedzki#.7Bstub.7D
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Chepry#Stub

Nie podoba mi się takie czysto formalne podejście, zupełnie pomijające
merytorykę:
- formalnie mamy zalążek, praktycznie został zlikwidowany
- formalnie była dyskusja i są ustalenia, praktycznie jakaś część
społeczności została zaskoczona jak daleko te zmiany zaszły (ani ja ani
Chepry nie cofaliśmy dalej niż do prostej formy zalążka, czyli nie do
zaakceptowania dla nas jest tylko jego zniknięcie)
- formalnie Szwedzki tylko egzekwuje, w praktyce nie liczy się z
reakcjami i uwagami

Na tę chwilę szablon zalążek nie istnieje (MSZ nie spełnia swoich
podstawowych funkcji) i sam raczej nie wróci. Czy komuś jeszcze poza mną
i Cheprym to przeszkadza, czy może to jest dla reszty do przyjęcia i
dlatego tak cicho w tej sprawie? Bo nie wiem co o tym sądzić. =/

--
Всё идёт по плану