[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Michał Buczyński sandbox w o2.pl
Wto, 22 Kwi 2008, 22:45:07 UTC

Dnia 22 kwietnia 2008 23:22 szwedzki <suidisz w gmail.com> napisał(a):

> 2008-04-22 (23:21:44) Wiki Krytyk wrote:
>
> [ciach]
>
> Panu już dziękujemy. Ekipę wikipl-l serdecznie uprasza się o
> niekarmienie trolli.
>
> szw.

Dzieki Ci, Szwedzki. Spod palcow mi to wyjales.

Czy tak trudno zauwazyc, ze od tego pana argumenty odbijaja sie jak od sciany, a on sam co i rusz czegos "nie rozumie" i probuje wciagnac naiwnych w dyskusje, w ktorej kot obrocony jest ogonem i przyklejony tak do podloza? Dlugo bedziecie jeszcze udowadniali, ze nie jestescie wielbladami?

Juz w trakcie czytania pierwszego maila mialem pewnosc, ze mam do czynienia z trollem. A dziecinne zagrywki w rodzaju umyslnie wadliwego uzycia slowa "wolny" czy teksty o poprawnosci hasel, pacynkach etc. juz tylko budza usmiech.

Dziekuje Wikikrytykowi za lekcje trollingu, i biore sie za *hasla*.

Dla mnie EOT.

Pozdrawiam,
michal.