[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Wiki Krytyk wikikrytyk w googlemail.com
Wto, 22 Kwi 2008, 18:20:43 UTC

On 4/22/08, Wiki Krytyk <wikikrytyk w googlemail.com> wrote:
>(...) I wyjaśnijcie
> kontrybutorom, że de facto muszą zaufać FSF, albowiem to chyba ta
> organizacja decyduje, jakie będą kolejne wersje GFDLa. Czyli
> kontrybutorzy się godzą na warunki, które w przyszłości mogą się
> zmienić (...)

Aha, wiem, że z GPLem jest podobnie. Tyle tylko, że GPL akurat nie
jest taki zły i jestem nawet jego umiarkowanym zwolennikiem (jako
licencji do softu, oczywiście). Jednak godzenie się na niewiadome w
przyszłości warunki nie wszystkim odpowiadają i np. Linus jakiś czas
temu wyjaśnił, że kernel jest na GPLv2, bez "or later", OIDP.

--
Wikipedysta:WikiKrytyk (zablokowany "na zawsze")
http://wikikrytyk.wordpress.com/