[Wikipl-l] Poczekalnia SdU -Apel :)

meda w op.pl meda w op.pl
Sob, 12 Kwi 2008, 10:28:59 UTC

Przychylam sie do tego apelu. Wiem, że poczekalnia załatwia często sprawy które powinny byc załatwiane w poszczególnych projektach ale mimo to starajmy się o poprawianie artów w miarę możliwości. Dotyczy to głównie stałych i doświadczonych userów. Komentarze typu jest ency bo wydał dwie książki są potrzebne ale niech za tym idzie wstawienie tych pozycji w biogram a nie tylko głos w dyskusji. Dyskutujmy i poprawiajmy z naciskiem na to drugie. Pozdrawiam Adam t