[Wikipl-l] "Więcej kobiety w sieci" - notka w Przekroju

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 18:45:09 UTC

> Ja myślę, że jednak mogą być zainteresowane. Jednak dzięki pomocy
> przewodnika/przewodniczki (nie wiem, czy takie mamy) stracą mniej czasu
> na sprawy techniczne i zasady, które nie każdy musi pojąć od razu jak
> choćby NPOV ;) Wydaje mi się, że może to również znacznie mniej pracy
> dla pozostałej części Wikipedystów, którzy nie będą musieli się tym
> jakoś specjalnie zajmować.
>
> Pozdrawiam
> Wyksztalcioch

Eh, ale wy jesteście niewyemancypowani :) Przecież liderka :) jest od Lipszyca, gdzie przy Wolnych Podręcznikach na stronach wiki pracuje. A pomoc może mieć i od niego, od Datrio czy WarXa, który w Nowoczesnej Polsce się dość często pojawia.

Ale jak ktoś chce pomóc - to śmiało panowie - nie ugryzą was.

przykuta