[Wikipl-l] "Więcej kobiety w sieci" - notka w Przekroju

Karol kamikaze007 w tlen.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 16:08:51 UTC

Dnia 10 kwietnia 2008 17:36 szwedzki <suidisz w gmail.com> napisał(a):

> Oczywiście. W projekcie biorą co prawda udział głównie doktorantki
> studiów uniwersyteckich, ale link pada przypadkiem do strony zablokowanej za
> wypisywanie głupot użytkowniczki, która sprawia wrażenie urwanej z
> choinki.
>
> Projekt jest fajny tak, tak, ale jakoś natychmiast padają głupie
> żarciki.
>
> Nie wydaje mi się, żeby dziewczyny miały zamiat "wyprostowywać"
> wikipedię czy też przerabiać ją na własną modłę, za to możemy liczyć
> na uzupełnienie dotkliwych braków w humanistycznym dziale Wikipedii.
> [...]

Dokładnie tak, starajmy się im pomagać ile się da, niewielu z nas pewnie zna się na "tym czymś" na czym one się znają ale technicznie można je bez problemu wspierać. Mamy szansę wzbogacić się o grupę naukowców, i nie powinniśmy tego zmarnować. Mało tego, ten projekt na pewno będzie miał więcej uczestników, bo jak one zostaną w projekcie, to na pewno ze swojego środowiska namówią kolejne osoby do przyłączenia się. A jeśli w środowiskach naukowych "rozniesie" się, że Wikipedia to nie takie straszne "ZUŁO" to przybędą i inni do projektu:-) Jestem w tej kwestii wielkim optymistą:)

Karol007