[Wikipl-l] "Więcej kobiety w sieci" - notka w Przekroju

szwedzki suidisz w gmail.com
Czw, 10 Kwi 2008, 15:36:52 UTC

2008-04-10 (17:31:18) PMG wrote:

> Fakt fakt.

> "Jestem feministką - podobnie jak każda normalna kobieta. Jestem
> lesbijką - podobnie jak większość kobiet." ciekawych rzeczy sie można
> dowiedzieć na stronach użytkowników.

Oczywiście. W projekcie biorą co prawda udział głównie doktorantki
studiów uniwersyteckich, ale link pada przypadkiem do strony zablokowanej za
wypisywanie głupot użytkowniczki, która sprawia wrażenie urwanej z
choinki.

Projekt jest fajny tak, tak, ale jakoś natychmiast padają głupie
żarciki.

Nie wydaje mi się, żeby dziewczyny miały zamiat "wyprostowywać"
wikipedię czy też przerabiać ją na własną modłę, za to możemy liczyć
na uzupełnienie dotkliwych braków w humanistycznym dziale Wikipedii.
Jeśli te dziewczyny po realizacji projektu z nami zostaną, to będą
bardzo cennymi nabytkami (mamy bardzo mało naukowców na Wiki),
zwłaszcza jeśli będą się zajmować także artykułami spoza swojej
działki.

szw.