[Wikipl-l] Reksiu po raz kolejny

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Nie, 28 Paź 2007, 23:20:15 UTC

>Popieram.

>Natomiast tak przy okazji dwa pytania - do szanownego KA:

>1. czy dobrze widzę, że wnioski nr 5 i 6 nie były w mediacji?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Komitet_Arbitra%C5%BCowy/Archiwum_spraw
wynik był łączony

>2. czy równie dobrze widzę, że Roo odbywa czterotygodniową kwarantannę od
>uprawnień admińskich?

a.. Za nieprzemyślane wykorzystywanie narzędzi administracyjnych - a w
szczególności funkcji blokowania, kosztem dyskusji - okresowe odebranie
uprawnień administratorskich przez któregoś ze stewardów na okres czterech
tygodni. Gdyby w przyszłości Roo72 skorzystał z uprawnień administratorskich
do udziału w wojnie edycyjnej, Komitet Arbitrażowy w trybie pilnym
zadecyduje o odebraniu mu tych uprawnień na trzy miesiące, a w dalszej
kolejności - o całkowitym odebraniu mu uprawnień.

Z tego co ja rozumiem to oznacza to że "gdyby" nieprzemyslanie wykorzystywał
narzędzia administracyjnie to steward ma mu odebrać uprawnienia na miesiąc
itd.

PMG

PS. Dziwi mnie to że Rex musiał tworzyć nowy wniosek aby odpowiedzieć - ale
już ktoś sie tym zajął

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Komitet_Arbitra%C5%BCowy/Wnioski_o_arbitra%C5%BC/%289/2007%29_Szwedzki_-_Mathiasrex