[Wikipl-l] Wikirobota - chętnych bardzo zapraszam

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 28 Paź 2007, 15:14:35 UTC

Jako pokłosie meta:GDJ powstała lista dyskusyjna wikirobota, przeznaczona do dyskusji nad dalszym rozwojem Wikipedii. Wszystkich chętnych do współpracy zapraszam do uczestniczenia. Szczegóły tutaj:

Wikipedia:Listy_dyskusyjne#Lista_dyskusyjna_wikirobota

Regulamin tej listy dyskusyjne jest na stronie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Regulamin_listy_dyskusyjnej_wikirobota

Były małe niedociągnięcia, głównie z mojej strony, aby ogłosić to wcześniej, ale teraz lista już działa - myślę, że dobrze

 GDJ trwa :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:GDJ

pozdrawiam

przykuta