[Wikipl-l] Wieje nuda ...

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Śro, 24 Paź 2007, 07:20:58 UTC

On 10/24/07, Jaroslaw Lipszyc <> wrote:

> Moze moja defaultowa wyszukiwarka w FF nie jest google tylko wiki? I kto
> powiedzial ze korzystam z internetu? Moze mam wiki sciagniete na komorke?

Masz całą Wiki ściągniętą na komórkę, a nie masz dostępu do Internetu?
 Pogratulować komórki - tylko baterie są pewnie ciężkie.

> Tak, oczywiscie. Tak powinien wygladac. Ja sie nie pytam jak powinien
> wygladac, tylko w jakim celu, po co kto chce mnie pozbawiac informacji z
> tabelki. Co to komus da? Bo mnie pozbawi dostepu do informacji, wiec
> chce wiedziec w imie czego.

Dlatego, że informacje w tabelce mijają się z prawdą - pokazują nie
obecny ranking ale już nieaktualny.  Dlatego, że tabelka nie wnosi nic
co można znaleźć w innym miejscu.  Dlatego, że encyklopedia jest
miejscem gdzie należy gromadzić całą dostępną informację ale miejscem
gdzie można znaleźć podstawowe informacje na dany temat oraz
informacje o tym gdzie szukać więcej na dany temat.

--
Michal "roo72" Rosa