[Wikipl-l] Wieje nuda ...

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Śro, 24 Paź 2007, 06:58:21 UTC

Witam,

Dnia 24 października 2007 Jaroslaw Lipszyc napisał:

> Moze moja defaultowa wyszukiwarka w FF nie jest google tylko wiki? I kto
> powiedzial ze korzystam z internetu? Moze mam wiki sciagniete na komorke?

Załóżmy, że przegrałeś sobie na komórkę wersję DVD Wikipedii. No i
jaką wartość ma dla Ciebie ranking ATP z czerwca 2006?

> Tak, oczywiscie. Tak powinien wygladac. Ja sie nie pytam jak powinien
> wygladac, tylko w jakim celu, po co kto chce mnie pozbawiac informacji z
> tabelki. Co to komus da? Bo mnie pozbawi dostepu do informacji, wiec
> chce wiedziec w imie czego.

W imię ochrony czytelników tej informacji przed jej dezaktualizacją.
Z tego też powodu nie ma na wikipedii kursów walutowych i giełdowych,
albo centymetrów pokrywy śnieżnej na Kasprowym - choć być może
odwiedzający hasło [[Kasprowy Wierch]] chciałby to wiedzieć.

Pozdrawiam,
Robert

--
Robert Drózd