[Wikipl-l] CC Polska wzięła się za stronę WWW Sejmu

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 8 Paź 2007, 20:39:41 UTC

/
| Rowniez pamietam, ze podjeliscie na poczatku roku jakies kroki - moze
| razem uda nam sie te sprawe odswiezyc i dalej pociagnac?
|
| Nie ukrywam, ze chetnie dowiedzialbym sie, jak przebiegaly i zakonczyly
| sie ew. rozmowy z przedstawicielami Sejmu.

No to jest okazja, abyś trochę potarmosił TORa. Z mojej strony było tak -
znam osobiście Jabłońskiego, więc zadzwoniłem do niego i o sprawie ogólnie
pogadaliśmy. Nastawiony był bardzo przychylnie, aczkolwiek sądził, że
Wikipedia to użytek niekomercyjny. Ustaliłem, że dalej sprawą zajmie się
instytucja (Stowarzyszenie i prezes jako poważna persona) a nie pierwszy z
brzegu  wolontariusz. Aha, sprawę podniósł Ejdzej, a toczyła się -
przynajmniej na tej liście - od stycznia do marca.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński