[Wikipl-l] Potrzebne opisy ciekawych historii do wykorzystania w następnej zbiórce

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 8 Paź 2007, 12:46:26 UTC

Fundacja Wikimedia (nie mylić ze Stowarzyszeniem Wikimedia Polska) -
przygotowuje materiały promocyjne, które mają być użyte w najbliższej
zbiórce.

W związku z tym jest prośba oby tworzyć opisy osobistych doświadczeń
związanych z projektami Wikimedia - w rodzaju "jak (w domyśle
pozytywne) wpłynęła na moje życie praca na rzecz Wikipedii" albo "Jak
informacje zawarte w Wikipedii pomogły mi rozwiązać jakiś problem"
itp.

Opisy te należy ładować na stronę:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Communication_Projects_Group/Success_stories_-_how_has_Wikimedia_changed_your_life%3F

--