[Wikipl-l] Dlaczego funkcja "admina" jest zła

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Sob, 26 Maj 2007, 21:09:59 UTC

/
| Obawiam sie ze bedzie z tym jeszcze wiecej problemow niz z
| OUA i arbcomem. Kupa dyskusji i tyle. Trzeba wrocic do
| twojego i Ency planu wprowadzenia funkcji zaufanego
| uzytkownika- Ency mi to juz obiecywal i ...nic.

Przepraszam, fakt, obiecałem, ale jak to bywa - real też wymaga czasu.
Ponadto chciałem się wywiedzieć, jak to jest z możliwością techniczną, no i
też nie zrobiłem tego. W każdym razie jutro pewnie będę się widział z Eteru,
który ma podobne poglądy - tj. uważa, że uprawnienia zaufanego juzera były
by fajne, i może za dwa tygodnie uda mi się wrócić do sprawy, o ile nie
będzie załatwiona.

A głosy o szkodliwości mnożenia bytów są zabawne wobec chęci powołania
nowego bytu w postaci KomAra.

Co do obaw kolegi/koleżanki Radomil jak to będzie trudno z nadawaniem
uprawnień, to już pisałem o pomyśle prostym jak drut. Delikwent się zgłasza
sam, głosują tylko admini (mają najlepszy przegląd wyczynów :-)
użytkowników) i tylko tak-nie, nie ma odpytywania i dyskusji. Sporna jest
kwestia ile ma być za - wg mnie wystarczy 51%. I oczywiście też admini w
głosowaniu mogliby tę flagę odbierać. Być może przysługiwało by zażalenie do
KomAra.

Aha, znikam z sieci z powodu wojaży na ok. dwa tygodnie.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński