[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Stan Zurek zureks w gmail.com
Czw, 10 Maj 2007, 12:21:08 UTC

 >Czy naprawdę jest sens bawić się w takie kilometrowe dysputy?

To nie było do nikogo. Chodzi mi tylko o to, że gadamy w kółko (chyba już z
50 listów w tym wątku) - lepiej wziąć się do wikiroboty przez ten czasy.

Jeśli "worse is better" to nie ma sensu bardziej komplikować implementacji -
czym prościej tym ławiej, szybciej (zarówno dla człowieka jak i dla
serwerów) i mniej komplikacji.

>Zgłaszamy wniosek wyłączenie parsera, infoboksów i przypisów?
Akurat osobiście nie lubię mnożenia szablonów i infoboksów (wiem, wiem to
tylko moje zdanie), bo nie jestem w stanie być na bieżąco. Nie mówiąc już o
tym, że wygląd poszczególnych szablonów, infoboksów i formatownia nie jest
spójny, przez co czytelnik (a to przecież wszystko dla niego!) może odnieść
czasami wrażenie pstrokacizny.

Tak mi się teraz zamarzyło, żeby mieć jakiś jeden super wikiprosty,
uniwersalny, automagiczny infoboks (coś jakby tabela), który można było
używać we wszelkich celach. Ech... ;-)

Pozdrawiam

Zureks