[Wikipl-l] Wikikonkurs - pieniądze do wzięcia

Kpjas kpj w gower.pl
Wto, 8 Maj 2007, 06:47:11 UTC

On 5/6/07, Przykuta <przykuta@> wrote:
> Kto chce, kto chce? Na ten rok chcemy jako Stowarzyszenie Wikimedia Polska przeznaczyć na Wikikonkurs ok. 2k PLN
>
> http://pl.wikimedia.org/wiki/Wikikonkurs
>
> Dofinansowanie można dostać do biletów (nie tylko PKP - także wejściówki na koncerty - dla fotografów wykonujących zdjęcia muzyków) albumów malarskich (jak ktoś ma dostęp do dobrego skanera), wykonania kserokopii dokumentów - jeśli ktoś chce na ich bazie szerzej opisać artykuły...
>
> Ktoś ma jakieś jeszcze pomysły?

Po głowie chodzi jakiś pomysł ale dokładnie nie wiem o co w nim chodzi... ;-)

Nie wiem jaki to ma sens żeby połączyć działanie w kierunku
[[Wikipedia:Biblioteka]], [[Wikipedia:Wikiprojekty]] i
[[Wikipedia:Propozycje do Artykułów na Medal]]

Przykładowo mamy jakiś art. który kandyduje do medalu np. [[Józef
Piłsudski]] i ''by popular vote'' zostaje za medalowy uznany, jednak
aby on był rzeczywiście medalowy i uniknąć "darcia łacha" z Wikipedii
przez znajdujących karygodne błędy i nieścisłości, należałoby osobie/a
jeszcze lepiej Wikiprojektowi w tym wypadku WP:Historia zasponsorować
uznaną monografię biograficzną o Piłsudskim, która posłuży do jego
uźródłowienia i ostatecznej weryfikacji.
Uff...

Taka pozycja wchodziłaby do [[Wikipedia:Biblioteka]] i służyłaby do
uźródłowienia innych artów np [[Bronisław Piłsudski]], [[bitwa
warszawska 1920]] itp

Pozdrowienia,
Kpjas.
--