[Wikipl-l] Wikikonkurs - pieniądze do wzięcia

Radomil Binek radomilbinek w gmail.com
Pon, 7 Maj 2007, 21:24:39 UTC

> P.P.S. Po WikiFaktorii obawiam się, że część użytkowników wstawi sobie szablon - ten użytkownik nie chce brać udziału w Wikikonkursie. Ale może wstawiano ten szablon dlatego, że tam warunki wykonania zadania były narzucone, a nie ustalane wspólnie.

No mnie już odrzuca.

IMHO lepiej kasę wydać na:
*pozyskanie zdjeć niemożliwych do zrobienia przez wikipedystów (np. z
muzeow, skarbocow etc.)
*zakupienie sprzetu do dokumentowania prelekcji na zlotach. Wielu
aktywnych urzytkownikow (w tym ja ;)) jak dotąd nie uczestniczyło w
rzadnym Zlocie (z różnych względów) i IMHO to bardziej by sięprzydało
społeczności.

A co do zwiększenia liczby zdjeć. Zdjęcia i tak się pojawiają bo robią
je ludzie którzy po prostu lubią robić zdjęcia... Konkurs raczej
liczby tej nie zwiększy.

Aby uświadomić wam co mam na myśłi... uruchomcie wyobraźnię i
ekstrapolujcie wikikonkurs z poletka grafik na teksty artykułów... Bez
sensu (i przede wszystkim mało w duchu wiki), nieprawdaż?