[Wikipl-l] Wikikonkurs - pieniądze do wzięcia

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 7 Maj 2007, 21:03:14 UTC

> A ja poprę trochę Włodka - dlatego takie małe zainteresowanie, bo nie ma
> za płacić - jak ktoś chce zrobić zdjęcia w jakimś muzeum to zapłaci te 5
> zł za wstęp i możliwość zrobienia zdjęć. Wątpię by mu się chciało pisać
> wniosek o te 5zł. Jakby był jakiś "konkurs" to może by coś z tego było.
> Wtedy osoba by się przyłożyła bardziej do zrobionych zdjęć. Może by mi się
> nawet chciało ruszyć ;) Choćby dla koszulki, kubka itp...

No, dobra, ale trzeba reguły konkursu ustalić - przynajmniej minimalny standard jakości zdjęć i kto wykona więcej (użytecznych - wklejonych do artykułów) w ciągu jakiegoś tam czasu. Można dać ograniczenie - by nie zapychać artykułów zdjęciami itd.

przykuta

P.S. A może jakiś niefotograficzny. Wydzwanianie (mailowanie) do różnych osób i instytucji z prośbą o udostępnienie materiałów na wolnej licencji...

P.P.S. Po WikiFaktorii obawiam się, że część użytkowników wstawi sobie szablon - ten użytkownik nie chce brać udziału w Wikikonkursie. Ale może wstawiano ten szablon dlatego, że tam warunki wykonania zadania były narzucone, a nie ustalane wspólnie.