[Wikipl-l] Krytyka Wikipedii w "Wolnych Mediach"

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Nie, 6 Maj 2007, 21:01:42 UTC

06-05-07, Dorożyński Janusz <dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał(a):
> [...]

No był tam jeden wykład, który rzeczywiście klimatem i stylem
wypowiedzi trochę się kojarzy z tym artykułem z "Wolnych Mediów" :-)
Tzn. taki udający naukową obiektywność, ale pełen niechęci do tematu,
którego dotyczył i różnych gołosłownych oskarżeń i pretensji do całego
świata internetowego świata :-)

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl