[Wikipl-l] Świątynia Jowisza na Kapitolu

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Wto, 23 Mar 2004, 18:44:02 UTC

> Cześć
>
> Mam obrazek przedstawiający schematyczną rekonkstrukcję frontonu tej
> świątyni. W zasadzie jest to szkic. Ale to, co mam, to skan, i to
podły, z
> jakiejś książki. Niemniej ściągnąłem go z internetu. Szkic mogę
narysować od
> nowa ręcznie, ale jak się wtedy przedstawia sprawa praw autorskich?
>
> A.

Jeśli to z jakiejś książki, to nawet jeśli wziąłeś to z internetu,
wciąż nie możesz tego umieścić na wiki. Jeśli narysujesz od nowa, to
nie widzę problemów z prawem autorskim - to jest Twoje dzieło, a
natchnienie możesz czerpać skąd chcesz. Co innego, gdyby to było tylko
przetworzenie komputerowe ściągniętego obrazka - na ile się orientuję
to tzw. dzieło pochodne, na które wciąż musiałbyś mieć zgodę autora
oryginału.

Olaf