[Wikipl-l] Moj komentarz

pixel pixsrv w poczta.onet.pl
Wto, 23 Mar 2004, 08:00:48 UTC

calkowicie zgadzam's z tym aby stworzyc liste zasad
ta zaproponowana podoba mi's ale pozwole sobie dodac moj komentarz

widze ze n'k z jakiegos powodu koniecznie chca miec wulgaryzmy
w takiej czy innej formie czy zeby obrazic czy zeby podac haslo HWDP
pozostaja wulgaryzmami
do tego sa ODDZIELNE slowniki wulgaryzmow
w zadnym szanujacym's slowniku n' ma wulgaryzmow
tym berdziej w encyklopedii

przyznaje ze w szale radosnej tworczosci sam dopisywalem cos do hasla HWDP
n' jestem z tego dumny :(

mysle ze wulgaryzmy (nawet te pisane z rozmyslem - w hasle)
przyciagaja wiecej chetnych do ich wpisywania

jesli piszemy o hasle HWDP
to w sumie powinnismy napisac tez o LEGIA HUJ czy ARKA czy jakie tam jeszcze
bo to tez bardzo czeste haslo na scianach

reasumujac uwazam ze wulgaryzmow n' powinno byc

... tak mi's nasunelo skojarzenie - 7 grzechow glownych :)))

7. Poruszać tematy mogące wywołać śmieszność np. parapsychologia,
historie tajemnicze, plotki itp.

uwazam ze ten punkt jest trudny do sprecyzowania
bo np UFO tez tu podpada
mysle ze byloby np dobrze zobaczyc haslo 'cialo astralne'
oczywiscie z odpowiednim komentarzem

pzdr
pixel