[Wikipl-l] [poszukiwana genealogia adminów pl-wikipedii]

Sergiusz Pawlowicz ser w gnu.org
Pon, 22 Mar 2004, 21:56:34 UTC

Witam Państwa,
przygotowuję  artykuł   poświęcony  Polskiej   Wikipedii,  i
brakuje mi kilku informacji dotyczących administratorów tego
serwisu.

Na stronie nazwanej "Zasady i Wskazówki" czytam:

"Każdy    może    zostać    administratorem    jeśli    jest
zarejestrowany,  wyraża taką  chęć i  zostanie zaakceptowany
przez twórców Wikipedii"

Oto moje pytania:

1. Jaka jest dokładna procedura  i zasady przyjęcia do grona
administratorów? Jak wygląda w/w akceptacja?
2. Jak rozumiem, żeby  zostać administratorem, trzeba zostać
dopisanym przez innego  administratora w odpowiednie miejsce
serwera  - gdzie  znajdę "drzewo  genealogiczne" -  kto kogo
przyjął,  kto  kogo  wykreślił?  Czy na  górze  tego  drzewa
znajdowała się jedna osoba, czy też było ich więcej?

Starałem się te informacje  zgromadzić samodzielnie, ale mam
kłopoty  ze  znalezieniem odpowiednio  zestrukturalizowanych
danych wyjściowych - liczę na pomoc, w końcu zapewne wszyscy
Państwo się dobrze znają.

Sergiusz Pawłowicz
--
private: http://ibiblio.org/ser/ | company: http://a-k-f.com
jabber:  ser w jabber.org          | mobile:  +48  502  660860