[Wikipl-l] Po zdublowanych stronach

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pią, 5 Mar 2004, 18:35:18 UTC

From: "Olaf Matyja" <olaf w ipipan.waw.pl>

> O, a to jakiś ciekawszy przypadek, jeśli strona była w bazie ale w ogóle
nie
> była widoczna.
> Ja tylko poprawiałem te które były w bazie kilka razy pod tą samą nazwą.

10142,1,'Podstawowe_hasła_encyklopedyczne_-_litera_R','Ja bym to wyrzucił:
same zerwane linki, a w dodatku groch z kapustą. Czy komuś będzie chciało
się uaktualniać takie listy? Podobnie z [[Podstawowe hasła encyklopedyczne -
litera Q]]. Więcej takich haseł nie ma. [[Wikipedysta:Youandme|Youandme]]
05:26, 11 sty 2003 (CET) :Zamysł był taki. Po pierwsze źródło natchnienia.
Po drugie zobaczyć co już jest, jaki jest stopień "wypełnienia" haseł w
WP-Pl. W razie czego nie czuję się osobiście związany z tymi hasłami.
[[Wikipedysta:Kpjas|Kpjas]] 12:41, 11 sty 2003
(CET)','Wyjaśnienie',4,'Kpjas','20030111114108','',9,0,1,0,0.830612288630206
,'79969888885891','20030604174756

Nie moglem tej strony znalezc na Wiki a w bazie byla, wiec utworzylem str.
podstawow, nastepnie utworzylem dyskusje, odkasowalem stara i skasowalem
wszystko.

Beno