[Wikipl-l] Po zdublowanych stronach

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Pią, 5 Mar 2004, 18:13:46 UTC

>Czy dotyczy to wszystkich dubli, czy tylko artykulow podstawowych? Chdzi mi
>o np. o dyskusje.

Powinno dotyczyć wszystkich.
Była tylko jedna strona spoza podstawowych (jakaś dyskusja).
W każdym razie zapytanie SQL nie pokazuje już żadnych dubli a pokazywało, że
ho ho.
Jak za jakiś czas się pokaże kolejny zrzut z bazy, to najwyżej sprawdzimy
ręcznie.

>Ja kilka dni temu podobna metoda, jak Twoja, tyle ze
>recznie, przywrocilem i jeszcze raz skasowalem artykul [[podstawowe hasła
>encyklopedyczne - litera R]] tylko po to, by usunac tkwiaca w bazie, ale
>niewidoczna strone dyskusji do tego artykulu.

O, a to jakiś ciekawszy przypadek, jeśli strona była w bazie ale w ogóle nie
była widoczna.
Ja tylko poprawiałem te które były w bazie kilka razy pod tą samą nazwą.

Olaf