[Wikimedia Brasil] Oia -> Fwd: La Viquipèdia celebra el 10è aniversari.

Rodrigo Tetsuo Argenton rodrigo.argenton em gmail.com
Domingo Fevereiro 20 04:09:13 UTC 2011

eu nem lembro o que eu fiz na wikipedia catalã, acho que incluí uma foto do
marcelo branco, mas eles me mandaram um email pedindo o meu retorno para
aumentarem o número de edições, acho até interessante para algo pt, não acho
que vá funfar, mas ta ai a iniciativa

---------- Forwarded message ----------
From: Jrgoma <jrgoma em gmail.com>
Date: 2011/2/19
Subject: La Viquipèdia celebra el 10è aniversari.
To: "Rodrigo.argenton" <rodrigo.argenton em gmail.com>

Hola Rodrigo.argenton

El proper 16 de març farà 10 anys de la creació de la Viquipèdia en català.

Això en part ha estat gracies a tu i et vull donar les gracies i
felicitar-te en aquest 10è aniversari.

Al teu historial de contribucions veig que vas participar fins al 15 de
juliol del 2008.

Estem organitzant tot un seguit d'actes per celebrar-ho[1]. Un d'aquests
actes és tractar de batre un rècord de gent editant a la Viquipèdia en
català. Es tracta que entre el 17 de febrer i el 19 de maç hi hagi el màxim
possible de gent contribuint a escriure a la Viquipèdia i en particular el
dia 19.

Ens agradaria molt tornar a gaudir de les teves aportacions i en particular
que t'afegissis a la celebració escrivint a la Viquipèdia durant aquestes
dates.

Salutacions i moltes gràcies.

Joan Gomà
Amical Viquipèdia
President
http://viquimedia.cat
http://wikimedia.cat

[1] Pots trobar més informació els actes que s'estan organitzant aquí:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Viquip%C3%A8dia:10_anys_de_la_Viquip%C3%A8dia

--
Aquest missatge de correu electrònic l'ha enviat Jrgoma a Rodrigo.argenton
amb la funció «e-mail» del projecte Viquipèdia.

--
Rodrigo Tetsuo Argenton
rodrigo.argenton em gmail.com
+55 11 7971-8884