[Wikiar-l] ويكيمانيا 2011

Lord Anubis anubiswp at googlemail.com
Wed Aug 11 14:00:01 UTC 2010

ٌشكرا لإتهامنا بأننا منحلين عن الأخلاق والأديان.

الإلحاد هو وجهة نظر مثله مثل أي وجهة نظر بضمنها الاديان التي يؤمن بها من
يتبعها فقط وليس كل العالم ولا يجب عليك الكيل بمكيالين: أي إنتقاد الإلحاد
والإعتزاز بالإسلام (خصوصاً فوق كل الأديان الأخرى)

Anyway - what's the point of this discussion? We're going to have the
conference in Haifa, it is going to be a lot of fun and very productive for
the whole world, see you guys there.

Regards
Lord_Anubis