[Wikiro-l] nedumerire

Dan Horea danhorea at gmail.com
Sun Dec 24 10:01:30 UTC 2006

am plasat o biografie a tatalui meu, Gavrila Horea, si imediat articolul a
aparut ca fiind destinat stergerii, pe motiv ca ar fi o biografie
neenciclopedica! OK, in acest caz ma intreb, logic ce cauta un articol amplu
despre Adrian Mutu? vi se pare cumva ca un fotbalist manelist e mai
important si demn a fi mentionat decat un agronom de o probitate morala
exceptionala, pomenit dupa decenii intregi cu respect in zonele unde a
lucrat? fara suparare dar voi renunta la utilizarea acestei versiuni (in lb.
romana) a Wikipedia; aveti niste criterii de selectie de nivel Jiji Becali,
deci nu e posibil sa avem ceva in comun; Dan Horea, Cluj