[Wikipl-l] Propozycje na hasło na banery na 1%

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 17 Sty 2012, 22:43:13 UTC

W związku z  tym, że Stowarzyszenie Wikimedia Polska ruszy wkrótce z
akcją pozyskiwania środków z 1% OPP zbieramy pomysły na slogany do
banerów. Hasła będą rotowane prawdopodobnie. Autorzy wybranych
sloganów mogą liczyć na piwo (lub jak mają poniżej 18 lat na fantę)
przy najbliższej okazji - fundowanych przez mnie osobiście (nie z
pieniędzy OPP ani innych Stowarzyszenia :-) ).

Propozycję można składać na stronie:

http://pl.wikimedia.org/wiki/OPP/has%C5%82a

A propo piwa:

Krążą ostatnio plotki, że Stowarzyszenie fundowało piwo na spotkaniu
wikipedystów w Warszawie. Z wewnętrznych ustaleń wynikło, że to
"fundowanie" wynikło z faktu, że część osób nie zapłaciło z różnych
przyczyn za zamówione przez siebie piwo i pub, w którym to się
odbywało doliczył to do ogólnego rachunku za imprezę, bez jasnej zgody
organizatorów. Niemniej Paweł i Ala Zienowiczowie postanowili honorowo
sami zapłacić za to piwo, to znaczy z faktury ogólnej - piwo zostało
wyłączone i umieszczone na osobnej fakturze za którą to oni sami
osobiście zapłacili. Myślę, że należy im się duży szacunek za takie
honorowe załatwienie sprawy i z punktu widzenia Stowarzyszenia to
zamyka definitywnie całą tą żenującą historię.

Może niech to będzie też nauczką dla kolejnych organizatorów imprez
aby uważali i nigdy nie brali rachunków - jawnych czy to ukrytych za
alkohol na Stowarzyszenie.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/