[Wikipl-l] podatki

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 4 Sty 2012, 19:55:07 UTC

W dniu 4 stycznia 2012 20:31 użytkownik elzbieta kwasniak
<elizabeth.kwasniak w yahoo.co.uk> napisał:
> mieszkam za granica od 7 lat place tam podatki w zeszlym roku byly pracodawca wyplacil mi zalegle zasadzone przez sad pracy pieniadze z tytuly wynagrodzenia o prace zaplacilam podatek czy powinnam?

Ta lista dyskusyjna nie służy do odpowiadania na tego typu pytania.
Najlepiej jak Pani się skontaktuje z Krajową Informacją Podatkową, oni
tam odpowiadają bezpłatnie na tego typu pytania:

http://www.mf.gov.pl/index.php?dzial=2562&wysw=2&const=4

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/