[Wikipl-l] Uczczenie 10 urodzin polskiej Wikipedii na stronachprojektu (propozycja baneru oraz specjalnej strony)

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Pon, 26 Wrz 2011, 14:30:35 UTC

W dniu 26 września 2011 15:27 użytkownik Natalia <antyterra w gmail.com> napisał:

> Cudowne! :)
> Pozostaje nam wszystkim sobie z okazji wikiurodzin życzyć, żeby ta
> opinia była przez następne kilkadziesiąt (i więcej!) lat najgłębszą
> prawdą o społeczności polskiej Wikipedii.

I ja chciałem wyrazić swój olbrzymi podziw dla pracy, która została
wykonana. Cała impreza była świetnie przygotowana, choć zdaję sobie
sprawę z tego jak wiele to pracy kosztowało organizatorów przez
rozpoczęciem konferencji jak i w czasie jej trwania.

W tym miejscu przypominam o naszym biuletynie, i zachęcam wszystkich
do uzupełnienia opisu wydarzeń ostatnich dni.

Pozdrawiam,
Karol007