[Wikipl-l] Uczczenie 10 urodzin polskiej Wikipedii na stronach projektu (propozycja baneru oraz specjalnej strony)

PMG pmgpmg w wp.pl
Pon, 26 Wrz 2011, 10:56:29 UTC

> mam jednak pytanie ogolne: troche mnie martwi kampania jednego ze
> sponsorow
> (a wlasciwie glownego) - Play.
> to wyglada jakby ze skorupki wiki-jajka wykluwalo sie logo Playa. Chyba
> nie
> taka przyszlosc sobie wrozymy? ;) (po kliknieciu pojawia sie ekran z
> obrazkiem gdzie ze skorupki wyziera juz wiecej playowej masy)
> niestety tez haslo "kazdy klik to 50gr dla tworcow polskiej wikipedii"
> jest
> dla mnie zastanawiajace. Przeciez tworzymy gratis, wiec co znaczy "dla
> [...]

Ja mam pytanie w sprawie samego bannera. Nie zajmuję sie tym, więc nie wiem jak to się robi, ale jak wygląda sprawa z licencja na ten obrazek z dłoniami?

PMG