[Wikipl-l] Historia świata

Marcin Cieslak saper w saper.info
Wto, 22 Mar 2011, 21:27:44 UTC

> Według tej prezentacji na świecie istnieje Polska, Wielka Brytania,
> Benelux, wschodnia połowa USA i zachodnie wybrzeże USA i Japonia.
>
> Tak na pierwszy rzut oka to by było tak:
> - Benelux - bo mieli te akcje z dodawaniem fotek pomników - może
>   dodawali też zaraz współrzędne
> - my mamy wioski ze współrzędnymi
> - UK też ma sporo tego typu danych
> - komuś się chciało w Japonii to zrobić.

Zanim poklepiemy się po plecach, trzeba przypomnieć, że mapka dotyczy
tylko enwiki, a nie plwiki. Co nie znaczy, że wielu rzeczy
nie umieszczono w enwiki siłami "polskich" wikipedystów.

Moje umiarkowane doświadczenia z gadżetem OSM na plwiki (to, co pokazuje się
po kliknięciu "pokaż mapę" obok współrzędnych) jest takie, że dużo więcej
obiektów w Polsce jest oznaczonych na angielskiej czy rosyjskiej wiki
a nie w naszej.

//Marcin