[Wikipl-l] Księgarnia Akademicka na Special:BookSources

Maciej Jaros egil w wp.pl
Pon, 31 Sty 2011, 00:17:37 UTC

Cancre (2011-01-28 18:48):

> Byłam tam może ze 2 miesiące temu, a jak ostatnio przechodziłam, to w
> oknie stały jakieś książki i ogólnie wyglądało, jakby istniała. Mogę
> zajrzeć, jak będę w okolicy. Ale adres strony zmienili, to fakt.
>
> Moim zdaniem linkowanie do księgarń jest w ogóle bez sensu. Zamiast tego
> proponuję NUKAT, KaRo i opcjonalnie katalog BN-ki. FBC raczej mało
> użyteczne, bo tam się nie da chyba wyszukiwać po ISBN-ie (zresztą jak,
> skoro większość tych rzeczy ISBN-u nie ma).
>

> Czy jest w ogóle wśród nas ktoś, kto może to poprawić?

To chyba tylko admini tam mogą. Jakby co link do NUKAT ma formę:
http://www.nukat.edu.pl/cgi-bin/gw_48_1_14/chameleon?t1=8303000144&u1=7&function=INITREQ&search=KEYWORD
gdzie 8303000144 to ISBN.
Wyszukiwanie w BN:
http://alpha.bn.org.pl/search*pol/i?SEARCH=8303000144&sortdropdown=-&searchscope=5

Do KaRo chyba nie ma sensu dodawać linka, bo nie da się tam wpisać ISBN
(mi się w każdym razie nie udało) bez wybrania bibliotek, w których się
wyszukuje.

W cyfrowych faktycznie nie ma sensu wyszukiwać, bo tam są właściwie
tylko te co do których prawa wygasły, czyli rzeczywiście za stare, żeby
w ogóle mieć ISBN.

Pozdrowienia,
Nux.