[Wikipl-l] gubienie pakietów

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Nie, 30 Sty 2011, 01:29:28 UTC

W dniu 29 stycznia 2011 21:15 użytkownik Olaf Matyja
<olafmat w gmail.com> napisał:
> Mam od kilku dni problem z połączeniem internetowym, gubi pakiety przy
> połączeniu z serwerami Wikimedii.

Badanie text.pmtpa.wikimedia.org [208.80.152.2] z 32 bajtami danych:

(...)

Statystyka badania ping dla 208.80.152.2:
    Pakiety: Wysłane = 100, Odebrane = 100, Utracone = 0
             (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 149 ms, Maksimum = 190 ms, Czas średni = 154 ms

U mnie jest ok, ale od kilkunastu dni czas błądzenia pakietów znacznie
się wydłużył, co niestety mocno odczuwam. Ale wiem też, że w sieci
Uczelni coś ostatnio chyba więcej grzebali.

Karol007