[Wikipl-l] Księgarnia Akademicka na Special:BookSources

Cancre cancre w wp.pl
Pią, 28 Sty 2011, 17:48:05 UTC

Dnia 28-01-2011 o godz. 13:22 picus-viridis napisał(a):

> Tam raczej należałoby dodać NUKAT i FBC.
>
> W sieci istnieje: http://www.akademicka.pl/ - a jeszcze koło Gwiazdki
> istniała w realu, na św. Anny.
>
> Picus viridis

Byłam tam może ze 2 miesiące temu, a jak ostatnio przechodziłam, to w
oknie stały jakieś książki i ogólnie wyglądało, jakby istniała. Mogę
zajrzeć, jak będę w okolicy. Ale adres strony zmienili, to fakt.

Moim zdaniem linkowanie do księgarń jest w ogóle bez sensu. Zamiast tego
proponuję NUKAT, KaRo i opcjonalnie katalog BN-ki. FBC raczej mało
użyteczne, bo tam się nie da chyba wyszukiwać po ISBN-ie (zresztą jak,
skoro większość tych rzeczy ISBN-u nie ma).

Czy jest w ogóle wśród nas ktoś, kto może to poprawić?

Cancre