[Wikipl-l] SXC.hu

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pią, 28 Sty 2011, 14:08:18 UTC

W dniu 28 stycznia 2011 14:52 użytkownik patryk.matyjaszczyk
<patryk.matyjaszczyk w o2.pl> napisał:
> Wydaje się, że temat nie związany z Wikipedią, ale spokojnie, zaraz do tego dojdę :)
>
> Mój powiedzmy znajomy założył sobie taką stronę: http://tomaszlidzbarski.vvn.pl/
> U dołu ma napisane "wszystkie prawa zastrzeżone" a jestem przekonany, że nie jest autorem żadnego ze zdjęć (no, może poza tymi w galerii, ale tych w artykułach na pewno nie). No więc spytałem się go jakim prawem wykorzystuje cudze zdjęcia na swojej stronie pisząc bezczelnie "copyright". Odrzekł, że korzysta ze strony sxc.hu, i że można wykorzystywać WSZYSTKIE zamieszczone tam zdjęcia BEZ OGRANICZEŃ.

> [...]

Tu jest licencja na jakiej to jest udostępniane:

http://www.sxc.hu/info.phtml?f=help&s=7_2

Wychodzi, że na własnej stronie internetowej, prywatnej możesz sobie
te zdjęcia faktycznie umieszczać - ale jest zakaz dalszej
redystrybucji i użycia komercyjnego.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/