[Wikipl-l] SXC.hu

patryk.matyjaszczyk patryk.matyjaszczyk w o2.pl
Pią, 28 Sty 2011, 13:52:27 UTC

Wydaje się, że temat nie związany z Wikipedią, ale spokojnie, zaraz do tego dojdę :)

Mój powiedzmy znajomy założył sobie taką stronę: http://tomaszlidzbarski.vvn.pl/
U dołu ma napisane "wszystkie prawa zastrzeżone" a jestem przekonany, że nie jest autorem żadnego ze zdjęć (no, może poza tymi w galerii, ale tych w artykułach na pewno nie). No więc spytałem się go jakim prawem wykorzystuje cudze zdjęcia na swojej stronie pisząc bezczelnie "copyright". Odrzekł, że korzysta ze strony sxc.hu, i że można wykorzystywać WSZYSTKIE zamieszczone tam zdjęcia BEZ OGRANICZEŃ.

I tak sobie pomyślałem, że jeśli to prawda w co mi się nie chce wierzyć, to czy można by te zdjęcia wrzucać na commons?

Mógłby ktoś sprawdzić na jakiej licencji na prawdę zamieszczane są tam zdjęcia?

Pozdrawiam,
Plogi