[Wikipl-l] Dowudcy

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 24 Sty 2011, 22:08:04 UTC

W dniu 24 stycznia 2011 23:05 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:
> [...]

Jeśli już to by raczej fajniejszy był komunikat w stylu "hurra, teraz
jesteś w prawdziwej Wikipedii" - miejsce z którego przyszedłeś nie
jest prawdziwą Wikipedią tylko jej kopią - jeśli chcesz czytać
oryginał korzystaj zawsze z adresu pl.wikipedia.org.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/