[Wikipl-l] Kategorie

Łukasz Garczewski lgarczewski w gmail.com
Nie, 23 Sty 2011, 15:15:57 UTC

2011/1/23 Stan Zurek <zureks w gmail.com>:
> Zauważyłem coś takiego:
>
> 1. Na liście obserwowanych pojawiła się informacje o zmianie w artykule.
>
> 2. Klikam (różn) żeby sprawdzić.
>
> 3. Kieruje mnie pod ten adres:
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Tesla_%28jednostka%29&curid=1107585&diff=25081578&oldid=24717250
>
> 4. U mnie wyświetla "w innych językach" na dole pod kategoriami,
> niemal tak jak kategorie (zamiast w menu po lewej).
>

> To tylko u mnie tak, czy ktoś inny też tak ma? Tak chyba nie powinno być?

Dlaczego nie?

Generalnie umieszczanie linków do wersji językowych poza przestrzenią
artykułu jest dość dziwną zaszłością historyczną.

Te linki spełniają podobną rolę nawigacyjną co kategorie i powinny być
w podobnym miejscu.

Tak czy inaczej - niezależnie od tego czy to błąd w oprogramowaniu,
czy zamierzone działanie w diffie, czy też może zapowiedź późniejszych
zmian, nie należy się specjalnie przejmować. Czas pokaże. :)

--
Łukasz Tor-Garczewski