[Wikipl-l] Kreator przesyłania plików

Wikipedysta Mikołka wiki.mikolka w gmail.com
Pią, 21 Sty 2011, 22:42:14 UTC

W dniu 2011-01-21 22:33, Olaf Matyja pisze:
> Przepraszam za sarkazm, ale ja naprawdę nie rozumiem jak można dostać
> milion dolców na poprawę użyteczności i najpierw zepsuć logo, potem
> uszkodzić działające skrypty (w każdym razie na Wikisłowniku) przez
> wprowadzenie skórki niekompatybilnej z poprzednimi

Chodzi o skrypty, które piszą sobie sami użytkownicy?

> przetestować solidnie działania nowego produktu na przeglądarce o
> najliczniejszym gronie użytkowników i największej liczbie błędów. Ok,
> koniec narzekania, to dopiero beta, może poprawią.

Nie jest jeszcze podlinkowane w sidebarze, więc zapewne jakoś jest
jeszcze testowane. A co do popularności, to chyba - przynajmniej jeśli
chodzi o polskich użytkowników Internetu - IE już nie jest najczęściej
używaną przeglądarką (co nie zmienia oczywiście faktu, że wiki powinno
być kompatybilne).

Pozdrawiam :)

  Mikołka