[Wikipl-l] Kreator przesyłania plików

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 19 Sty 2011, 15:49:35 UTC

Czy zauważyliście, że mamy od grudnia to narzędzie na Commons?
http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:UploadWizard
Czy ktoś używał tego kreatora? Chodzi mi głownie o osoby, które wcześniej miały małe doświadczenie z Commons. Ja testowałem to jeszcze na beta we wrześniu i mi się raczej podobało. Jeżeli nie przesyłaliście jeszcze przez siebie wykonanych plików na Commons albo macie pod ręką znajomych, którzy chcieli, ale Commons ich straszyło - spróbujcie. Oczywiście trzeba mieć konto, ale jak ktoś ma konto w Wikipedii, to SUL (przepraszam, konto uniwersalne) w tym szybko pomoże:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomoc:Konto_uniwersalne
Osobom, które ładują jednak więcej fotek to tez może pomóc, bo da się kilka na raz, ale nie testowałem.
przykuta