[Wikipl-l] Obsługa NPA - usankcjonowanie obecnej praktyki

Cancre cancre w wp.pl
Nie, 16 Sty 2011, 17:45:57 UTC

Dnia 16-01-2011 o godz. 18:23 Michał Skąpski napisał(a):
> Taki pomysł rzucę. Nie lepiej byłoby oznaczyć, że jakieś hasło narusza
> prawo
> autorskie (tak jak teraz), nie zgłaszać tego na żadną specjalną listę, ale
> zamiast tego wpisać się autorowi do dyskusji (o ile ma stałe IP/konto w
> Wikipedii) i np. po miesiącu Beaubot (jako jedyny z uprawnieniami admina)
> będzie kasował takie hasło. Czas oczekiwania może być krótszy, ale niech
> ludzie mają szansę się dowiedzieć dlaczego trzeba poprawić/skasować dany
> artykuł i nawet jeśli trafimy do co 10, to sądzę, że w ten sposób nauczymy
> [...]

Mój pierwotny pomysł wynikał z wyraźnie zauważalnej (przynajmniej przeze
mnie) dychotomii między teoretycznymi regulacjami a praktyką i chęci
uregulowania tego problemu. Ale nie zamierzam twierdzić, że
zaproponowane na początku rozwiązanie jest najlepsze na świecie. Więc
proszę, wklej swoje uwagi także do dyskusji projektu.

Cancre