[Wikipl-l] Zrzuty ekranu z 260 wersji językowych

Maciej Jaros egil w wp.pl
Pią, 14 Sty 2011, 23:59:45 UTC

Daniel ~ Leinad (2011-01-14 00:32):
> Zrzuty wyprodukował Erik Zachte (ezachte(małpa)wikimedia.org) lub
> zajrzyj po szczegóły na WikiX-l.

Wysłałem. A jakby ktoś chciał poprawioną wersję z możliwością
przewijania i zatrzymywania to proszę:
http://enux.pl/download/tmp/wiki/SlideShowWikipedia_fixedpl.htm

W tej wersji pokazywany obrazek jest podlinkowany, więc można zobaczyć
jak teraz wygląda dana strona główna. W tytule strony pojawia się też
nazwa języka.

Pozdrawiam,
Nux.