[Wikipl-l] uzupełnianie wpisów

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Pią, 14 Sty 2011, 12:11:40 UTC

Dzień dobry,

Anno, Wikipedia to "wiki", co oznacza, że każdy może edytować jej
strony. Nie ma potrzeby konsultowania uzupełnienia haseł. Na górze
niemal każdej strony jest zakładka "edytuj", po kliknięciu której
można zmienić treść danego artykułu.

Nie ma konieczności logowania się do systemu, aby rozpocząć
edytowanie, choć utworzenie własnego konta w Wikipedii zwiększa liczbę
dostępnych opcji, a także umożliwia ustalenie autorstwa tekstów. Konto
można utworzyć całkowicie bezpłatnie
i bez żadnych zobowiązań, klikając na link:
http://pl.wikipedia.org/w/wiki.phtml?title=Special:Userlogin

Przed rozpoczęciem edytowania prosimy o zapoznanie się z:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wst%C4%99p

--
pozdrawiam
Daniel // Leinad