[Wikipl-l] baner na 15 stycznia

Powerek38 powerek38 w gazeta.pl
Pią, 14 Sty 2011, 11:50:25 UTC

Hej!

Mnie ten przekaz wydaje się trochę pusty.  Rozumiem, że spotkania
rocznicowe będą bardzo ciekawe i miłe, ale wielu czytelników hasło
"świętuj z nami" może odebrać co najwyżej jako zachętę do wychylenia w
intencji Wikipedii ćwiartki wódki lub innego ulubionego napoju, w
domowym zaciszu. Ja bym raczej poszedł w duchu przemówienia rocznicowego
Jimbo, który podziękował wszystkim za wszystko, ale zaraz potem
przypomniał, ile jest jeszcze do zrobienia. Więc może coś w stylu
"Wikipedia ma 10 lat. Uczcij to z nami! Napisz jedno hasło lub dołącz na
stałe!". Coś w tym kierunku :D

Pozdrawiam!

Powerek38