[Wikipl-l] Paczka z Wikimedia Foundation z materiałami na X-lecie Wikipedii

Marcin Cieslak saper w saper.info
Czw, 13 Sty 2011, 20:03:05 UTC

> FedEx i pewnie inne firmy kurierskie mają tylko dwie opcje - albo
> odprawa, albo zwrot paczki do nadawcy - żeby to wysłać gdzie indziej
> trzeba by przyjąć i ponownie wysłać. Nawiasem mówiąc to są dwie paczki
> - Fundacja pisała mi, że wysłała jedną do siedziby Stow. - ta druga to
> już nie mam pojęcia czyja - oby nie Wasza...

Zdarzyło mi się, że DHL spokojnie odprawił paczkę (w moim przypadku
był to software), oclił, zapłacił za mnie i przysłał mi razem z
paczką słony rachunek, który musiałem zapłacić.

Ale doszło sprawnie.

//Marcin