[Wikipl-l] Paczka z Wikimedia Foundation z materiałami na X-lecie Wikipedii

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 10 Sty 2011, 10:43:19 UTC

W dniu 8 stycznia 2011 18:19 użytkownik Daniel ~ Leinad
<danny.leinad w gmail.com> napisał:
> U nas cisza, system trackingowy FedExu szacuje, że dostarczy paczkę 10
> stycznia o godz. 18.

Zadzwoniłem tam i się wyjaśniło. Fundacja zaznaczyła, że bierze na
siebie koszty odprawy celnej i podatków - także w przypadku paczek
adresowanych do osób fizycznych odprawa poszła automatem. Uzgodniłem z
gośćmi z FedExu, że przeadresują tą paczkę na mnie i tylko im musiałem
wysłać mailem oświadczenie, że biorę odpowiedzialność za zawartość
paczki. Także jest szansa, że dotrze do 15...

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/