[Wikipl-l] Dowudcy

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Śro, 5 Sty 2011, 08:21:04 UTC

Dnia 5-01-2011 o godz. 0:24 Dorozynski Janusz napisał(a):
> [...]

Dziś serwis wrócił i ma się dobrze. Ech.

Januszu, nigdy nie powiem, że marnotrawstwo czasu Cię dosięgło. Może
raczej warto, by więcej osób "pomarnowało" swój czas i zalało Google
pytaniami o to, co ten serwis robi na ich serwerach, dlaczego zawiera
chroniony prawnie znak Wikipedii i jej nazwę, jak tez kiedy ten serwis
zniknie, a wraz z nim uciążliwość, choćby związana z koniecznością
tłumaczenia się, że my nie wielbłądy i ortografię szanujemy, a tylko
tfu-rcy takich serwisów psują nam opinię w świecie?

Wojtek